Moschino Fresh Couture
Az olasz Moschino nem csak a ruházati termékeiben, de a parfümjeinél is meghökkentő, szokatlan megoldásokkal operál. Szinte szándékosan pukkasztja a környezetét, ahogy ezt tette legújabb illatával a Fresh Couture-el.
Jeremy Scott 2014 óta az olasz divatmárka kreatív igazgatója, az új illat pedig a második, ami az ő érája alatt jelenik meg. A tavaly megjelent Moschino Toy is megdöbbentett sokakat – a plüssmacit formáló üvegből úgy fújhatunk, ha leszedjük a maci fejét. A legfrissebb parfümöt a 2016-os tavaszi ruhakollekció ihlette, az illat ősszel jelent meg.
\”A koncepció az volt, hogy egymás mellé kerüljön a különleges és a leghétköznapibb, a luxus és ennek szöges ellentéte. Fogtuk az egyébként semmilyen értékkel nem bíró takarítószeres flakon formáját, és teletöltöttük értékes, különleges parfümmel. Így a nem éppen fényűző külső értéket tartalmaz, és egy olyan kettősséget áraszt, amiben a \”fent és lent\”, az \”értékes és hitvány\” találkozik. Mi lehetne ennél jobban Moschino-s?\” – mondja a kreatív igazgató.
Meglepő és provokatív, mondhatni ironikus parfüm a Moschino Fresh Couture, ami friss és játékos illatjegyeket használ. A fejjegyek sziporkáznak a mandarin, bergamott és az egzotikus ylang-ylang aromáitól. A parfüm \”szíve\” a málna, melyet a virágos pünkösdi rózsa és illatcserje ellensúlyoz. Az alapot egyértelműen a modern pacsuli és ámbra adja, ami kifinomulttá teszi ezt a parfümöt.