Online marketing stratégiai területek
𝐎𝐧𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐌𝐚𝐫𝐤𝐞𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐒𝐭𝐫𝐚𝐭é𝐠𝐢𝐚𝐢 𝐓𝐞𝐫ü𝐥𝐞𝐭𝐞𝐤, 𝐚𝐦𝐞𝐥𝐲𝐞𝐤 𝐦𝐢𝐧𝐝𝐞𝐧 𝐰𝐞𝐛𝐬𝐡𝐨𝐩𝐧𝐚𝐤 𝐬𝐳ü𝐤𝐬é𝐠𝐞𝐬𝐞𝐤 𝐚 𝐬𝐢𝐤𝐞𝐫𝐞𝐤 é𝐬 𝐟𝐞𝐣𝐥ő𝐝é𝐬 𝐞𝐥é𝐫é𝐬é𝐡𝐞𝐳
👉 𝐖𝐞𝐛𝐬𝐡𝐨𝐩 𝐩𝐞𝐫𝐟𝐨𝐫𝐦𝐚𝐧𝐜𝐢𝐚 – Konverziókat és elköteleződést segítő, a brandet képviselő, naprakész webshop.
👉 𝐒𝐄𝐎 (𝐤𝐞𝐫𝐞𝐬ő𝐨𝐩𝐭𝐢𝐦𝐚𝐥𝐢𝐳á𝐥á𝐬) – Organikus keresési találatok által a forgalomnövelés.
Tartalmi és technikai összetevők bővítése, javítása.
👉 𝐓𝐚𝐫𝐭𝐚𝐥𝐨𝐦 𝐦𝐚𝐫𝐤𝐞𝐭𝐢𝐧𝐠 – Szakmai és kreatív online marketing tartalom. Brand awareness, elköteleződés, érdeklődés felkeltés, edukálás és forgalom növelés.
👉 𝐀𝐝𝐬 é𝐬 𝐒𝐡𝐨𝐩𝐩𝐢𝐧𝐠 (𝐟𝐢𝐳𝐞𝐭𝐞𝐭𝐭 𝐡𝐢𝐫𝐝𝐞𝐭é𝐬𝐞𝐤) – Agilis forgalom- és bevételnövelés, makró és mikro konverziókat eredményező kampányok.
👉 𝐊ö𝐳ö𝐬𝐬é𝐠𝐢 𝐦é𝐝𝐢𝐚𝐦𝐚𝐫𝐤𝐞𝐭𝐢𝐧𝐠 – Jelenlét erősítése, követők, forgalom és bevétel növelés, konverziókat segítő kampányok.
👉 𝐄-𝐦𝐚𝐢𝐥 𝐦𝐚𝐫𝐤𝐞𝐭𝐢𝐧𝐠 – Ügyfélkör megtartása és újra aktivizálása. Kampányok, akciók támogatása, bevételek növelése automatizációval.